onsdag 30 januari 2013

På besök hemma hos Virus

Ikväll har vi varit och hälsat på Jessica & Andreas, husse och matte till "vår" kille ur förra kullen Gold Glitter´s Bluebell som till vardags heter Virus. Han är verkligen lik mamma Kira. Jag är väldigt förtjust i hans pälskvalitet, han har riktigt bra kontraster som inte ville fastna riktig på kameran, hans huvud har jag ju alltid gillat, visst är det en del man skulle vilja "ändra" på men så är det ju oftast alltid, öronen tex kunde ju varit mindre sen hade jag även önskat mer bredd i huvudet, men i överlag är jag väldigt nöjd med denna kille och jag hoppas lillbrorsan ska bli lika fin.

Virus med Maine Coon kompisen Ville, en riktigt maffig kille redan nu trots en ålder på bara dryga året, tror husse sa han vägde 9 kg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar