fredag 19 april 2013

Likt sin bror

Hot Choco som tidigare varit rätt sprattlig och inte så gärna velat bli hållen har helt ändrat sig. Han kommer nu ofta och kurrar och vill bli ompysslad, kurrar, trampar, trampar och trampar. Något han även har börjat med är att komma och lägga sig på fötterna när man står och pysslar på i köket precis som sin storebror Blubell "Virus" gjorde. Idag var jag tvungen att ta en paus i köket och sätta mig och mysa med lillkillen.
På torsdag kommer det hit ett par från Umeå och ska hälsa på och kika på killen. Konstigt nog tycker jag det bara blir jobbigare och jobbigare när kattungarna ska flytta, jag har fått en väldigt bra känsla från detta par och det känns SÅ skönt att dom bor nära, visserligen har det alltid känts bra med våra kattungeköpare men ändå är det så jobbigt att släppa dem, och ändå jobbigare blir det då jag vet hur fruktansvärt det var för Kira när Bluebell flyttade, hon letade och ropade på honom i vild förtvivlan i 2 dygn, sprang upp och ner, kika i varje liten springa, ja det var riktigt hjärtskärande och jag kände mig som en väldigt dålig människa.

Matte jag vill mysa!!!







1 kommentar: